Man lopend naar auto

Home / Vacature / Service Adviseur Aalsmeer

Service Adviseur (parttime)

Als Service Adviseur in Aalsmeer ben jij de verbindende schakel tussen onze klanten en de werkplaats. Je luistert naar de wensen van de klant en vertaalt deze helder naar de monteurs. Daarnaast neem je onderhouds- en reparatieopdrachten aan, verzorg je de bijbehorende administratie, zorg je voor een strakke planning en bewaak je de gemaakte afspraken. Een afwisselende en verantwoordelijke functie met veel dynamiek!

Solliciteren

Een korte samenvatting

Locatie: Aalsmeer

Dienstverband: Fulltime of parttime

Salarisindicatie: € 3500 - € 4250

Ervaring: Minimaal 3 jaar relevante werkervaring

Functie omschrijving

Je dag start met het ontvangen van klanten die hun auto brengen voor onderhoud of reparatie. Je luistert goed naar hun vragen en wensen en maakt een eerste inschatting van de benodigde werkzaamheden. Deze stem je af met de monteurs, waarna je zorgt voor een efficiënte werkplanning.

Gedurende de dag houd je klanten op de hoogte van de voortgang, adviseer je over eventuele aanvullende werkzaamheden en bewaak je de planning. Jij zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en dat klanten met een goed gevoel weer vertrekken.

Naast het klantcontact verzorg je ook diverse administratieve werkzaamheden, zoals het bijwerken van werkorders, facturatie en het afhandelen van garantieclaims. Je bent het centrale aanspreekpunt voor zowel klanten als de werkplaats en zorgt voor duidelijke en heldere communicatie.

Functie eisen

  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren;
  • Je beschikt over een flexibele instelling en doorzettingsvermogen;
  • Je bent communicatief vaardig, je kunt goed luisteren en hebt een dienstbare en positieve instelling;
  • Je hebt een goede duidelijke telefoonstem en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je beschikt over minimaal MBO (niveau 4) werk- en denkniveau;
  • Werkervaring in een Klant Contact Centrum en/of de Automotive en ervaring met EVA/SAM is een pré.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een uitdagende en zelfstandige functie;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een aangename en professionele werkomgeving.

Wie zijn wij?

Als sinds 1980 is Nieuwendijk een gevestigde naam in de regio als het gaat om mobiliteit. We zijn zelfs uitgeroepen tot Dealer of the Year 2024! Wat begon als een familiebedrijf in Aalsmeer, heeft zich in de loop der jaren. Ontwikkeld tot een bloeiend netwerk van vestigingen. Tegenwoordig zijn we te vinden in Amstelveen, Amsterdam-West, Amsterdam-Zuidoost, Uithoorn, Hoofddorp, Hillegom en Zaandam, en we blijven groeien. Onze geschiedenis en toewijding aan mobiliteit hebben ons geleid naar waar we nu zijn, en we kijken ernaar uit om in de toekomst nog meer mensen te bedienen. ‘Sterk in de regio’ staat niet voor niets in ons logo!

Nieuwendijk Mano

Stap 1: Sollicitatie

Stuur je cv en motivatie via onze website of per e-mail. Je ontvangt een bevestiging zodra we je sollicitatie hebben ontvangen.

Stap 2: Beoordeling

We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en laten je snel weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 3: Gesprek

Je hebt een of twee sollicitatiegesprekken, waarin we elkaar beter leren kennen en jij meer te weten komt over de functie.

Stap 4: Terugkoppeling

Na het laatste gesprek hoor je snel van ons of je bent aangenomen. Bij een positief resultaat bespreken we de arbeidsvoorwaarden en starten we het inwerktraject.

Direct solliciteren?

Vul onderstaand je gegevens in

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Voor- en achternaam*
Max. bestandsgrootte: 2 MB.